torsdag 16 februari 2012

En helt vanlig dag

Idag känns det som jag flängt runt hela Färingsö som en jojo. Först till kontoret i Stenhamra, sen till macken för att tanka och fylla på kylarvätska, sen till Ekerö centrum för att hälsa på en kund, tillbaka till kontoret, till en kompis på lunch, till kontoret igen, sen till stallet och sen hem. Nu skulle jag ha åkt till Ekerö och gått på yoga men jag orkar inte sätta mig i bilen igen. Jag och Kitty slappar lite istället.

Red en härlig skrittur på den fina slingan som går runt alla hagarna. Fick sällskap av Mari och Denver. Tokan skötte sig exemplariskt, men var sugen på snabbare tempo. Denver har varit skadad och ska bara skrittas just nu, men till helgen rider vi slingan själva så då får det bli lite galoppträning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar