måndag 6 februari 2012

Klassens ljus

Red lektion idag för vår superduktiga tränare Anna. Det är även hon som "hittade" Tokan åt mig. Tokan var hos henne på träning och försäljning innan hon kom till mig.
Ni vet den där känslan man får när man ringt IT-avdelningen med ett problem och så kommer nån och ska titta och då uppkommer inte problemet längre?! Så var det idag i stallet. Tokan som har myror i brallan och adhd när hon står i stallgången var som klassens ljus idag. Stog hur still som helst, lyfte snällt på alla ben, reagerade inte när jag spände sadelgjorden och öppnade snällt munnen när jag tränsade. Hmmm... jag tror hon smörade för Anna för att få ett MVG i uppförande.
Lektionen gick fint förutom att jag fladdrade omkring i sadeln. Det märks att jag börjat få massage och behandlingar för mitt snea bäcken och höfter. Nu gäller det att strecha väl och köra på med yogan, som börjar på torsdag.
Är så otroligt glad att jag har lilla Tokan där i stallet. Fina fina häst! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar