lördag 4 februari 2012

Min familj

I min familj är vi 5 stycken.
Min man Fredrik som är grym på det mesta, men framför allt på att passa upp oss tjejer i familjen.
Lilla goskatten Kitty som helst av allt skulle ligga och mysa hela dagarna. Hon har dock en hangup på att dricka vatten ur kranen i badrummet och när nån av oss går mot badrummet så rusar hon in där.
Molly är vår lilla jägerska. Hon är grym på att jaga möss och att hoppa högt när hon busar med sina favoritleksaker. Hon har sjukt svårt att ligga still och är hela tiden på sin vakt om nått roligt skulle hända.
Þokka är vår nyaste familjemedlem och hon bor i stallet. Tokan, som hon kallas, lär sig nya saker varje dag och många inlägg i den här bloggen kommer att handla om mina och hennes bravader.
Och så är det jag själv, Tiina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar